We helpen je graag bij een klacht

De medewerkers en vrijwilligers van de Nederlandse Darts Bond doen hun werk zo goed mogelijk. Maar wij realiseren ons dat het altijd beter kan. Soms kan een discussie en/of probleem niet direct worden opgelost en blijft er onvrede bestaan: een klacht.

Wanneer je een klacht hebt over een medewerker of vrijwilliger, dan willen wij deze zorgvuldig behandelen. Daarom is hiervoor een regeling opgesteld door het bestuur van de NDB, waarin staat beschreven op welke manier wij omgaan met klachten. Ook staat in de regeling beschreven welke informatie in de klacht moet staan om in behandeling te worden genomen.  

In het kort

Heb je een klacht over één van onze kantoormedewerkers, bestuurders of vrijwilligers, dan kun je je richten tot Paul Engelbertink, directeur van de NDB: p.engelbertink@ndbdarts.nl

Heb je een klacht over de directeur, dan kun je je richten tot de secretaris van het NDB-bestuur, Jacques Michel Bloi: secretaris@ndbdarts.nl.